Czy można zamówić produkt którego nie ma na stronie lub jest niedostępny?

Generalnie na produkty niedostępne zamówień nie przyjmujemy.

Jeśli daną rzecz jesteśmy w stanie sprowadzić w przewidywalnym czasie i na przejrzystych warunkach wówczas jest ona wystawiona na stronie ze statusem 'na zamówienie' i można ją normalnie zamówić.
Jeśli produkt ma status 'niedostępny' lub nie ma go na stronie, zazwyczaj oznacza to, że nie mamy jasnych informacji kiedy (i czy w ogóle) się ukaże i jaka będzie jego cena.
Ponieważ staramy się zamówienia realizować sprawnie i na przejrzystych zasadach, a nie składać obietnic bez pokrycia, zamówień na rzeczy niedostępne nie przyjmujemy.

Opcja powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny

Zamiast chęci zamawiania czegoś niedostępnego zachęcamy do korzystania z opcji 'powiadom mnie gdy produkt będzie dostępny'. Na stronie każdego niedostępnego produktu jest odpowiedni przycisk i okienko na wpisanie maila (chyba, że jesteś zalogowany, wówczas nie jest potrzebne).
Gdy zarejestrujemy prośbę o powiadomienie, gdy tylko produkt się pojawi automat wyśle powiadomienie.

Pamiętaj, też że standardowo na stronie wyświetlają się tylko rzeczy dostępne, jeżeli nie możesz znaleźć produktu by zarejestrować prośbę o powiadomienie, przestaw odpowiedni filtr w opcjach wyszukiwania.

Nie przyjmujemy również telefonicznych czy mailowych próśb o powiadomienie.

Czasami w ciągu jednego dnia przez nasz magazyn przechodzi tysiąc i więcej produktów.
Nie jesteśmy w stanie dla każdego z nich przeglądać notatek i sprawdzać kto potencjalnie mógł być czymś zainteresowany, dlatego jedyną opcją otrzymania powiadomienia jest nasz zautomatyzowany system. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Dwie sytuacje wyjątkowe

  • Jeśli dana pozycja jest nowością, dotyczy marki którą mamy w ofercie, a nie ma jej na naszej stronie, zapewne w najbliższym czasie się pokaże. Można też zwrócić się do nas z pytaniem, może coś przegapiliśmy...
  • Jeśli danej marki nie mamy w ogóle w ofercie, oznacza to, że nie współpracujemy w ogóle z jej dostawą. Jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące poszerzania oferty, dlatego jeśli propozycja będzie ciekawa możemy rozpocząć współpracę, lecz pojedynczych produktów nie sprowadzamy.

Wykres z historią dostępności

Na stronie każdego produktu jest też wykres z historią dostępności, przyglądnij się mu gdyż daje wiele informacji.

  • Gdy produkt w miarę regularnie pojawia się i znika, oznacza to, że staramy się utrzymywać jego zapas adekwatny do zapotrzebowania, ale mogą się zdarzać chwilowe braki. Jeśli w danej chwili jest niedostępny, patrząc na historię wcześniejszych dostaw, można ocenić ich częstotliwość i tym samym oszacować moment kiedy może się pojawić z powrotem w ofercie.
  • Gdy produkt jest niedostępny od co najmniej kilku miesięcy, lub nie był nigdy wcześniej dostępny, oznacza to, że produkt jest niedostępny u dystrybutora (zakończona produkcja, lub nie jest importowany ze względu na małe zainteresowanie) lub zakończyliśmy współpracę z danym dostawcą. Nie ma wówczas sensu nas pytać czy da się produkt sprowadzić, gdyż brak u dystrybutora oznacza, że i tak nie mamy skąd go pozyskać.
    Wyjątkiem są tu jedynie części zamienne do niektórych narzędzi.
  • Możliwe nietypowe sytuacje na wykresie:
    • Na wykresie nie widać dostawy, a mimo to produkt zmienia stan na dostępny. Wyjaśnienie: produkt był zarezerwowany, nie został wykupiony a czas rezerwacji się skończył.
    • Produkt jest cały czas dostępny, a od wielu miesięcy (lub nawet kilku lat) nie ma zaznaczonych dostaw. Wyjaśnienie: w ostatniej dostawie przyszła ilość zaspokajająca potrzeby na długi okres, np wykupiliśmy dużą ilość produktu w limitowanej serii którego po wyczerpaniu nakładu już nie będzie na rynku.