Zgłoszenie reklamacji

Numer zamówienia:

Jeśli nie został zanotowany lub gdzieś się zagubił, można go znaleźć w e-mailu któy został automatycznie wysłany po złożeniu zamówienia.

Opis problemu:

Zasady zgłaszania reklamacji

  1. Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży oraz wydrukowanym formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj na adres:

    PJB - Firma Handlowo Usługowa Paweł Buchaniec
    Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka

    za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki ekonomicznej, wraz z dowodem zakupu.
    Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  3. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient, zgodnie z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej.
  4. W przypadku uznania reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej jest zwracany Klientowi.
  5. W przypadku odesłania towaru spedytorem droższym niż Poczta Polska, kwota refundacji kosztów przesyłki będzie nie większa niż cena odpowiedniej usługi świadczonej przez Pocztę Polską.
  6. Rozpatrzenie reklamacji następuje po otrzymaniu zwracanego towaru, w ciągu 7 dni.
  7. Wszelkie zwroty należności z tytułu uznanej reklamacji dokonywane w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru, lub w przypadku niemożności zrealizowania zamówienia od daty złożenia zamówienia.
    W przypadku płatności z góry, wpłata jest zwracana przez ten sam kanał przez który została dokonana płatność.
    W przypadku przesyłek pobraniowych, lub dokonywania wpłat na Poczie lub innych agencjach, gdzie nie można bezpośrednio dokonać zwrotu na konto bankowe, Klient jest zobowiązany podać działający numer konta bankowego na który następuje zwrot należności.