Zgłoszenie reklamacji

Numer zamówienia:

Jeśli nie został zanotowany lub gdzieś się zagubił, można go znaleźć w e-mailu któy został automatycznie wysłany po złożeniu zamówienia.

Opis problemu:

Zasady zgłaszania reklamacji

  1. Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży oraz wydrukowanym formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj na adres:

    PJB - Firma Handlowo Usługowa Paweł Buchaniec
    Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka


    Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  3. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient. Jest on następnie zwracany Klientowi gdy reklamacja zostanie uznana.
  4. Odsyłając towar należy korzystać ze względnie tanich form przesyłki. W przypadku skorzystania z nieracjonalnie drogich opcji zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kosztów. W razie wątpliwości najlepiej przed wysłaniem towaru uzgodnić to z obsługą sklepu.
Wszelkie formalne kwestie związane z reklamacjami znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym tutaj w sekcji "Reklamacje".