Zgłoszenie reklamacji

Numer zamówienia:

Jeśli nie został zanotowany lub gdzieś się zagubił, można go znaleźć w e-mailu któy został automatycznie wysłany po złożeniu zamówienia.

Opis problemu:

Tu możesz dołączyć zdjęcia produktu którego dotyczy reklamacja:

Zasady zgłaszania reklamacji

  1. Klientowi dokonującemu zakupów w niniejszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży oraz wydrukowanym formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj na adres:

    PJB Hobby Sp. z o.o.
    Koźmice Wielkie 781 32-020 Wieliczka Polska


    Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  3. Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient. Jest on następnie zwracany Klientowi gdy reklamacja zostanie uznana.
  4. Odsyłając towar należy korzystać ze względnie tanich form przesyłki. W przypadku skorzystania z nieracjonalnie drogich opcji zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kosztów. W razie wątpliwości najlepiej przed wysłaniem towaru uzgodnić to z obsługą sklepu.


Uwaga: Zalecamy skorzystanie z możliwości dokonania zwrotu przez paczkomaty Inpost.
Nie ponosisz wówczas kosztów przesyłki, procedura jest bardzo prosta, a paczkę nadasz wygodnie w jednym z tysięcy paczkomatów.
Wystarczy wejść na poniższą stronę:

https://szybkiezwroty.pl/MojeHobby

wypełnić krótki formularz i nadać paczkę w najbliższym paczkomacie.


Wszelkie formalne kwestie związane z reklamacjami znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym tutaj w sekcji "Reklamacje".